"1" - "всемирный" кроме США и CKD-комплектов, с левым расположением руля
"2" - с правым расположением руля (для левостороннего движения)
"3" - для североамериканского рынка с левым рулем (иногда может заменяться на букву "C", но код модели в базах данных все равно заканчивается на "3")
4…7 знаки VIN | Модель | Платформа | Комплектация | Двигатель | Коробка передач | Кол-во дверей | Начало выпуска | Конец выпуска |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
MINI Clubman / 3+1-дверный хетчбек на удлиненнной базе | ||||||||
Платформа R55 / На базе R56 | ||||||||
MH31 | Clubman | R55 | Cooper Clubman | Бензин N12 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2008-08 | 2010-02 |
MH31 | Clubman | R55 | Cooper Clubman | Бензин N12 | МКП GS6-55BG | Универсал, 4 дв. | 2008-11 | 2010-02 |
MH32 | Clubman | R55 | Cooper Clubman | Бензин N12 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2008-09 | 2010-02 |
MH32 | Clubman | R55 | Cooper Clubman | Бензин N12 | МКП GS6-55BG | Универсал, 4 дв. | 2008-09 | 2010-02 |
ML31 | Clubman | R55 | Cooper Clubman | Бензин N12 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2006-12 | 2010-07 |
ML31 | Clubman | R55 | Cooper Clubman | Бензин N12 | МКП GS6-55BG | Универсал, 4 дв. | 2006-10 | 2010-07 |
ML32 | Clubman | R55 | Cooper Clubman | Бензин N12 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2007-05 | 2010-02 |
ML32 | Clubman | R55 | Cooper Clubman | Бензин N12 | МКП GS6-55BG | Универсал, 4 дв. | 2006-10 | 2010-02 |
ML33 | Clubman | R55 | Cooper Clubman | Бензин N12 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2006-10 | 2010-07 |
ML33 | Clubman | R55 | Cooper Clubman | Бензин N12 | МКП GS6-55BG | Универсал, 4 дв. | 2006-11 | 2010-07 |
MM31 | Clubman | R55 | Cooper S Clubman | Бензин N14 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2006-12 | 2010-07 |
MM31 | Clubman | R55 | Cooper S Clubman | Бензин N14 | МКП GS6-53BG | Универсал, 4 дв. | 2006-10 | 2010-07 |
MM32 | Clubman | R55 | Cooper S Clubman | Бензин N14 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2007-03 | 2010-02 |
MM32 | Clubman | R55 | Cooper S Clubman | Бензин N14 | МКП GS6-53BG | Универсал, 4 дв. | 2006-11 | 2010-02 |
MM33 | Clubman | R55 | Cooper S Clubman | Бензин N14 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2006-11 | 2010-07 |
MM33 | Clubman | R55 | Cooper S Clubman | Бензин N14 | МКП GS6-53BG | Универсал, 4 дв. | 2006-12 | 2010-07 |
MM91 | Clubman | R55 | Cooper S Clubman | Бензин N14 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2008-06 | 2010-07 |
MM91 | Clubman | R55 | Cooper S Clubman | Бензин N14 | МКП GS6-53BG | Универсал, 4 дв. | 2007-11 | 2010-07 |
MM92 | Clubman | R55 | Cooper S Clubman | Бензин N14 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2008-06 | 2010-07 |
MM92 | Clubman | R55 | Cooper S Clubman | Бензин N14 | МКП GS6-53BG | Универсал, 4 дв. | 2007-11 | 2010-07 |
MM93 | Clubman | R55 | Cooper S JCW Clubman | Бензин N14 | МКП GS6-53BG | Универсал, 4 дв. | 2007-11 | 2010-07 |
MN51 | Clubman | R55 | Cooper D Clubman | Дизель W16 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2006-12 | 2010-07 |
MN51 | Clubman | R55 | Cooper D Clubman | Дизель W16 | МКП GS6-53DG | Универсал, 4 дв. | 2006-11 | 2010-07 |
MN52 | Clubman | R55 | Cooper D Clubman | Дизель W16 | АКП GA6F21WA | Универсал, 4 дв. | 2007-02 | 2010-07 |
MN52 | Clubman | R55 | Cooper D Clubman | Дизель W16 | МКП GS6-53DG | Универсал, 4 дв. | 2007-03 | 2010-07 |
Re: VIN: MINI: 4...7 знаки VIN
The MINI engine B48 data is super detailed and helpful for anyone into performance specs and tuning. It’s like running a 顔面偏差値診断 無料 but for cars—checking every detail to see how it really measures up.
Re: Восстановлен доступ из браузера Google Chrome
Glad you regained access! This is a good reminder to check security settings regularly. Did you notice any suspicious activity before? It might be worth enabling two-factor authentication. While you're at it, what's your favorite Retro bowl strategy?
Re: Турбонадувательство
Great article on turbocharging! It's amazing how far the technology has come. Thinking about all these advancements makes me want to quickly document it all – maybe I'll use Veo3 to make a short video explaining it all.
Re: Турбонадувательство
Great article on turbocharging! It's amazing how far the technology has come. Thinking about all these advancements makes me want to quickly document it all – maybe I'll use Veo3 to make a short video explaining it all.
Re: Турбонадувательство
Great article on turbocharging! It's amazing how far the technology has come. Thinking about all these advancements makes me want to quickly document it all – maybe I'll use Veo3 to make a short video explaining it all.
Post new comment